Islamic Widget

sYuKrAn..^_^

Saturday, April 9, 2011

Ya Allah..

Ya Allah..
sungguh...aku masih mencari2 cintaku kpd-Mu..
benarkah hati benar2 mencintai-mu?
atau hanya kata2 di hujung bibir?
hati ini terasa haus dengan kasih sayang..
tp kasih sayang siapa yg aku inginkan?
dari-Mu?
dari ibubapaku?
dari sahabat2ku?


Ya Allah...
hati ini masih tidak bersyukur...
masih inginkan 1 lagi kasih sayang..
iaitu kasih sayang seorang kekasih..
seorang suami..
seorang yang mencintaiku kerana-Mu ya Allah...


Ampunilah diriku Ya Allah..
kerana tidak bersyukur dengan cinta Engkau berikan..
aku berusaha..
aku berusaha..
untuk menumpukan cintaku hanya untuk-Mu..
tp hati ini sering kalah dgn godaan cinta manusia...
aku masih kalah dgn nafsu diriku sendiri..


Ya Allah..
berilah petunjuk bagiku..
berilah nur di hatiku..
sungguh,hati ini sebenarnya menginginkan nikmat cinta selepas kahwin..
tp disebabkan kesalahan diriku yg lalu...
yg telah menjerumuskan hatiku ke dlm sarang maksiat..
menyebabkan diri ini masih lemah..
kuatkan lah hatiku Ya Allah..
supaya hati ini dapat ikhlas mencintai-Mu...
merebut nikmat syurga-Mu..
merebut peluang yg Engkau berikan kpd penghuni syurga-Mu..
berilah hidayah pdku Ya Allah..

No comments:

Post a Comment