Islamic Widget

sYuKrAn..^_^

Tuesday, August 9, 2011

Ya Rabb...


Ya Rabb,
Aku bersyukur kerana pernah merasai rasa dicintai dan mencintai,
Membuatkan aku lebih matang untuk memikir akan masa depan ku,
Dan bakal suamiku kelak.

Ya Rabb,
Engkau jagalah hatiku kali ini,
Engkau jagalah cintaku kali ini,
Hanya buat bakal suami yang menunggu diriku,
Dan Engkau jadikanlah aku seorang yang sabar.

Ya Rabb,
Engkau jagalah hati bakal suamiku,
Engkau matangkanlah dirinya sebelum bertemu denganku,
Engkau jadikanlah dia seorang imam yang dapat membawa keluarganya ke jalan-Mu.

Ya Rabb,
Janganlah Engkau temukan diriku dengan bakal suamiku,
Selagi aku belum bersedia,
Selagi aku belum layak baginya.

Ya Rabb,
Jadikanlah diriku seorang yang sabar...
Untuk menanti dirinya,
Yang telah Engkau jodohkan dari langit.


No comments:

Post a Comment