Islamic Widget

sYuKrAn..^_^

Wednesday, October 5, 2011

Take The Good Side - Part 2

          Okay,mari kita continue kisah aku ketika tingkatan 2..hehe..ketika tingkatan 2,semakin ramai yang menyedari 'kewujudan' aku..ada kirimsalam2,lalu2 depan kelas la...tapi aku buat tak tahu je..iyala,takut perasan plak kan?...selalunya yg kirimsalam kat aku nie suka diam2,nak jadi misteri la konon..aku pun malas la nak tanya,sampai kawan aku tanya "ko xmo tau ke sapa yg selalu kirimsalam?"..dgn muka kosong aku,"sapa la?"..kawan aku nie plak suruh aku teka..malas la aku peduli kalau dah gitu..

         Pada suatu hari,aku dapat tau identiti tuan kirimsalam nie..aku buat xtau jak la..orang nie pun memulakan langkahnya utk berkenalan dengan aku..first,perkenalan pertama kami tak berjalan lancar disebabkan problem dia dengan adik angkat nya..tapi lepas tue,kami bertukar nombor telefon and bermula la perkenalan kami..tiappp hari kami ber'sms..tapi,disebabkan aku nie pemaluu sesangat ngan kaum lelaki,jadi bila je kami terserempak di sekolah aku akan terus 'poof'...lari..hehe..sampai dia nie tanya kawan aku,"dia marah aku ke?"..kesian jgak dia fikir begitu kan,jadi aku pun cuba beranikan diri dan tidak lari bila terserempak atau berjumpa dengannya..and dia pun selalu ke kelas aku,bercerita..

        Pada suatu malam,ketika kami ber'sms,dia meluah dengan aku..dia bawa aku couple..tapi disebabkan aku belum bersedia n takut terluka juga takut 'kemungkinan' diduakan..jadi aku 'tangguh' kan dulu..aku suka dia jgak,tapi aku belum bersedia tuk couple2 tem tue..tapi akhirnya,tingkatan 3 aku terima 'lamaran' nya..kami pun rasmi couple,tapi.....tapi apa?tapi dia suruh diam2 plak..dia suruh rahsiakan hubungan kami tue,aku pun pelik..bermula syak wasangka aku,tapi aku diam2 je..tak lama pastu,rakan2 sebilik aku di asrama ceritakan aku mengenai dia dengan gf nya(bukan aku) ketika di bandar..aku pun tanya la dia,n 1001 punya alsan dia bagi aku..aku dah bagi amaran yg aku akan minta break kalau aku dengar cerita2 begini lagi..dia pun,"ok"..okay larh..sekali ada kawan aku beritau kat friendster bf tersayang aku nie ada gambar dia ma gf (bukan aku) nya..well,minta break kena da bukti kan,jadi senang la aku gitau kenapa..jadi aku tengok benda tue tem siang,malam break..hehe..disebabkan aku memang jangkakan perkara begini dr dia,jadi aku xberapa sedih..titisan air mata pun tiada.hehe


        Then,kehidupan aku bermula seperti biasa lagi.. sampai form 4 pun,aku tetap ngn single aku..tenang lagi rasa nya..hehe..tapi form 5..bermula lagi kisah ku...

Ikuti sambungannya...


Yang rasa dia ketinggalan,bace dr sini-Take the good side - Part 1

No comments:

Post a Comment